Pastime

Sitter på håltimma i skolan, inte så mkt att göra. Hade just tyska lektion och väntar nu på nästa som kommer efter maten, bigga och franska.
Igår va jag o träna ti Actiwell tillsammans med Kim och pappa, helt roligt nog :) Passligt ti träna lite nu när "julkalender" perioden eller vad vi ska kalla den börjar x') Kims mamma köpte en chokladkalender till mig, min mamma köpte en och farmor köpte en kinderkalender. Jättegott <3
Igår va ja också ti brusa igen, denhär ggn va ja ensam, inte för att jag hade någon skillnad med det. :) 
 Köpten även två böcker, hästhållning o praktiken och hästens biologi.
Tänkte kanske gå o ta ut lite pengar nu då jag har håltimme. Konstigt dehär, samtidigt som jag tycker att jag borde ha pengar i "spargrisen" så har jag endast någo tråkiga centar, tror typ ja måst ha drömt  att jag har pengar i den elr nåt ? hahhah ! Snart borde jag dessutom åka in ti stan o köpa julpresenter -.^
Själv vore de najs med en ny telefon i julklapp kanske eftersom min (inte enns så gamla) stärvar o har sej -.-
Kanske en Nokia Slide 6700 ? elr nåt sånt ?
Ser gulliga ut . x')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0