julchill :'D

Sitter o chillar i soffan framför tv:n med älsklingen. Har nyligen ätit julmat tillsammans med familjen och fammo och faffa !:) Var tidigare idag med Kim och äta lite till hans fammo också, hälsa på lite. Så hunger lider ingen av, hör väl lite till att äta då det e jul, eller vad tycker ni ? ;)
Tycker det alltid blivit att äta i mängder då det blir jul, fast i år och året innan har jag inte ätit lika mycket som jag brukar göra på julen iallafall. Förra årets jul hade jag råkat ut för lunginflammation så då ville man inte äta så mycket eftersom de inte direkt smakar så mkt då man e sjuk. Men varför som de inte blir så mycket av i år vet jag inte, man orkar inte helt enkelt så mycket .
Har inte heller hunnit blogga så mycket eftersom julen är en ganska stressig tid tycker jag, mycket som ska göras och som man ska få klart. Dessutom blev ju Prins gulle sjuk natten till julafton så det var inge vidare kul heller :/ Då fanns det inte så mycket annat man hann tänka på än att få honom frisk o få honom att må bra igen !
Men nu ska ja iallafall ta o berätta lite vad jag fick i julklapp ! :D

Jag fick:

- en ny telefon (ps. den jag tidigare bloggade om^^ alltså Nokia C5)
- en fin tavla till mitt rum som jag ska ha ovanför sängen .
- varma dun "tofflor "
- Pengar :D 
- duschsvamp
- en liten accessoar till håret av syster ( en rosett ) .. (a) 
- en lädergrimma !!<3
- godis
- Biljetterna till Enrique Iglesias ( som jag visste jag skulle få )
- anteckningsblock och Elvis skämtbok
- Pajbok
- Bok om muffins/cupcakes
- Årets snyggaste killar kalendern
 
Av Kim och hans föräldrar fick jag:

Av Kim:
- ett jättefint hjärt-halsband! så gulligt :')
- Gulliga lurviga vantar
- en " Bad hairday" mössa med borste x')

Av hans föräldrar:
- En fin typ halsduk ( en dyr en :s :o )
- örhängen som passar till ett tidigare smycke jag fått av dem !

Har säkert något som jag inte räknat upp, men iallafall ! Tack för allt ! :D

KRAM !!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0