helöu

Igår kväll var jag och Kim ut ett varv och kolla runt lite i byn, dock hände det inte så jättemycket där ute i byn så vi var inte så länge. Kvart över 7 i morse vaknade vi och jag ordnade fram morgonmål till honom som sedan skulle vidare för att jobba lite, jag for strax därpå och mata hästarna.
Efter att hästarna hade fått sitt första mål gick jag in för att vila lite igen, men då jag vaknade igen gick jag ut och tog ut Röni på en ridtur och mockade stallet ! :)
Skönt att vara ute i dehär vintervädret, inte för kallt eller så. Men ska gå ut nu och ta ut Prins ett varv, tänkte gå med honom en runda också ! :) Längtar tills jag får börja rida honom mer ! Kmr bli såå najs ! :)
Så ska han få pröva min nya bruna lädergrimma också som jag fick i julklapp ! vem vet, kanske jag lägger in en bild på honom med den senare ? ;) 
Bjuder på en bild på honom som liten och Röni under tiden !


från förra stallet. Fiina Röni :)

Mor o son .

tuffing ;)

lilla söta pojken (;

Kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0