har dålig självdisciplin

jahapps, då sitter man här ensam o funderar på vad som ska göras .
Familjen åkte just in till stan för att shoppa lite, åkte inte med själv för att jag nyligen fått pengar och ska spara lite emellan och kanske få ihop nåt ti en någorlunda bra kamera ! ^^ finns så många dagar man ha önskat att man skulle ha en riktigt bra kamera i handen då man går ut och ser något man på riktigt sku villa ha ett bra foto av ! Så nu då jag fick pengar i julklapp tänker jag iallafall försöka spara lite så ja kanske sku få en chans nångång ! :D
Därför är det nog lika bra att jag blev hemma idag iallafall, för skulle ja ha farit med skulle jag nog vilja ha lite pengar med för tråkigt är det ju att bara gå runt och inte kunna köpa något, eller ? o det vet jag med mig själv, att pengarna far så lätt då jag håller i dem ! :') mahhah !
Fundera hitta på nåt me Janica idag ännu, får nu se när hennes föräldrar kommer hem så att hon slipper ( om hon kommer då ) :) Men funderade nu iallafall fa ut nu och mocka och sedan fa ut på en ridtur med Röni, det är viktigast att blir gjort ! hörs kanske senare !



Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0