Varit o handlat

Kom just hem från att ha varit och handla mat med mamma och pappa in till byn lite, såg även efter andra ridskor till mig men hittade inte direkt någo jag gillade. Däremot skulle hon beställa in en annan sort som jag skulle få pröva då de har kommit, så vi får väl se hur det blir med dem.
Snart ska jag äta mat och sedan gå ner till mommo ett varv för att träffa min lilla söta kusin , Diana som är där nu! :) Får väl se vad man hittar på senare, kanske tar en ridtur eller något ? går ut me de andra också? får se. :)
Oliver (min katt) var också nyligen här i mitt rum och gosade lite med mig, han fattade bara inte riktigt att kolla in i cammen ^^ x')




söt va? han har ändrat massor sedan han kom hit,
förut var han mager och rätt så blyg. Numer är han faktigst familjens gosedjur och äter som aldrig förr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0