~ Fartdårar ! ~

Hejssan hoppssan i lingonskogen ! ( insnöade lingonskogen) :D 2 minuter och "Loppan" ( Julieth)  har gjort 2 försök på att FLYGA !;D Såg ut som nå akrobat konster Röni och hon gjorde idag ! :'D huhhu säger jag ! full galopp och Röni slänger bakbenen rakt åpp i luften 3 ggr i rad ! Där rök Jullan av första ggn ! Andra ggn gick det bra tills hon sku galloppera hemmåt då Röni bockade 2 ggr i rad och lilla " Loppan " flög av för andra ggn !  lilla Röni gumman tror hon ha blivi ung igen! >.<  
okej , dt är ju bra för mig ! fåår motion ti spring breve ! :DD

Skoldagen ha vart helt som alla andra typ.. Abina flög ut och slängde godis till alla, i gymnastiken hade vi Yoga så dt va helt jätteskönt :) Sen bar dt iväg vidare ti Brusa där ett av mitt tillval befinner sig, nämligen smådjur.
Städade burar, utfodrade, hanterade olika djur som vanligt och gick sedan ut med getterna . Helt kul nog . :)
Men nu ska jag dusha och sedan sova, ögonen far i kors o tvärs så lika bra jag försöker gå i tid nu så jag int sover igenom timmarna imorgon !

kram / Heidi :)

Int nå vidare klavité på bilden nedanför, men visst e´ tanten söt ! ;D ( Röni ) Om jag inte ser helt fel har hon lyckats få tungan med på bild ? >.<







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0