♥ Rosa moln ♥

kl : 12.oo startade vi mot Åbo för att simma i Karibia :) fint ställe måste jag nog säga :)
stort och många bassänger och sånt ..
var hemma typ 17.00 o då fick vi ganska genast besök från Åland, mammas o pappas nå bekanta vänner :)
I fredags var jag hos Kim o. så va vi nu ti slaggis ett varv, kiva som vanligt ! ♥
Han hade dessutom varit så gullig att han hade köpt parfym o. en mumin mugg ti mig från båten :')
Lördagen gjorde ja int så mkt, firade Jonas ( min kusin )på sin 18 års dag då förstås :)
senare på kvällen kom älsklingen hit ♥
så att.. mkt av det rosa har det varit kan man väl säga :D

Men idag ha dt väl varit en ganska skit dag, förutom att ja då var o simmade me familjen , dt var helt kul . :)
Men jag hatar att bråka med mina kompiar o nu ha de då tyvärr råkat sig att det har klantat till sig lite med en jag bryr mig mkt om .:/
Men allt kan int va en dans på rosor.. alla har sina bra och dåliga dagar. Jag får bara hoppas på att det reder ut sig snart. Det är väl bara sånt man får leva med.
men man kan väl säga som såhär.. " life is like a dick, when it get´s hard .. fuck it ! "  ^^ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0