ledigt , vad nudå? :)

Just dt , va nudå? :D
just då man fått ledigt som vi alla längtat efter vette man fan va man ska hitt på !
Ingen som har nå förslag ? (a)
Rida kan jag göra då jag tycker , mn dt räcker ju inte heller hela dagen. Int vill ja sita inne o tråka mej heller, jag vill va igång nu då jag äntligen har tid ! :)
Nåå, igår va ju en bra dag iallafall! ♥ var hos älsklingen hela kvällen, såg på film o såå . :)♥
Röni ha fått haa ledigt i två dagar så idag passade jag på att ta en ridtur med henne då solen sken och vädret va helt ljuvligt för en gångs skull .. Snön sku nu kanske lite kuna smält bort nu ren tycker man men .. ^.^
Fundera på att taa en liten joggingtur efter att ha tagit in hästarna o. sn kanske bada bastu , har frusit hela dagen så dt skulle nog sitta fint med bastu  !:)
Men sköt om er och ha dt fint !

kram /Heidi :)

ps. bilden togs för några veckor sen då jag och Janica fick för oss att åka pulka efter Röni ;D

Helt skitkul !♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0