♥ Meri Teijo Ski ♥

Se upp i backen ! :'D
Idag ha jag vart i Teijo i slalombackarna hela dagen ! Helt sjukt roligt och helt sjukt sjuka ben får man efter de o !;D men dt har ju sina fördelar och nackdelar förståss så som allt annat .. ^.^ Höften smått ti skit ba p.ga. att ja kanske kom lite väl hårt i ett skede och dt kom is mitt i backen o dt blev nu lite sekasin såå att jaao .. men jag överlevd ! ;D precis som jag lovade Kim att jag skulle göra ! ;)
Men nu tycker jag nog att snön så småninom sku kuna fåå smälta bort, int riktigt ännu men noog snart ! Längtar till sommaren så man fåår soola och bada ! härligt säger jag bara  !  ♥ 
åå så längtar jag ju till sportlovet oxå då kanske Mirre gmn kmr hit ett varv och hälsa på  !:D mn vi får se lite med det, time will tell .. ^.^ Mn dt sku va helt jätte kul att träffa henne igen :) men som sagt , vi får se..
Men nu ska jag ta in mina insnöade hästar .. >.<
kram på er ! / Heidi :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0