Snart siter ja väl ensam kvar i Kimito .. ^.^

jaa så som alla reser o har sig tror man ju snart dt , att ja e dn ända som blir kvar här..
usch va tråkigt.. :s
no sku dt ju sita me en södrenresa nånstans till "landet där solen lyser helatiden " typ. ^.^
Iställer siter man här i tråkiga, kalla, insnöade Finland .. -.-
Kim for dessutom på kryssning idag så han lär man int si av förrän i torda heller :/ ..
Men men , ikväll ska jag väl iallafall försöka ha lite kul med mina vänner! ;) nämligen fest i furulund så jag far väl dit ett varv siir lite :D
helt stel i musklerna är jag oxå, faen .. -.- 
MEN , riktigt duktig känner jag mig nog ;) först i Actiwell igår typ 1 o en halvtimma, sn i bastu o i morse städade jag stallet som vanligt och kaninburarna  ! *stolt* :)
Resten av gårdagen fick man höra på mammas komentarer om min blogg, nämligen det att jag sällan läser igenom vad det är jag skriver så dt kan bli en aning stavfel ! :P Roligast hade hon nog åt mitt " Klavité " ( kvalité ) . -.-  Så nu vet ni att det är bara på grund av att jag inte alltid orkar läsa efter vad det är jag skriver innan jag publicerar det, inte nå dyslexi eller alkohol orsaker >.<  Nykterisst javisst, det är jag ! ;D
o ikväll blir det fest och ska äntligen få träffa Marcella igen  ! :D

Kram / Heidi (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0