♥ Sportlov ♥

Härligt ! fredag igen och sportlovet är framför oss :)
Mellanbetygen fick man ut oxå, helt okej nog . Slipper nog in utan problem men önskar ändå bättre vitsord i somliga ämnen, vet inte .. kanske det är onödigt? lägger väl baa " ribban för högt " som mamma brukar säga-.-:)
nååh, så länge dt int sjunker så mkt e jag ganska långt nöjd. Såg " gamlas dansen " idag oxå, jättefint + att gullet var ju med ;D
tummen upp säger jag :)
Då jag kom hem stack jag ut på en ridtur i skogen där jag nästan skrämde vettet ur mig då jag hörde ett högt brak och ett träd flög ner på marken en bit lite längre bort, men jag såg ju inte vart den skulle rikta sig först så jag blev en aning nervös faktigst , om jag ska va helt ärlig :s mn bra gick dt ju iallafall som tur .. ;)
Blir en hemmasittarkväll för mig idag med datan, min syster, tv:n, soffan och mommo ..
Mamma och pappa åkte till Åbo så jag får vara social med mommo o syrran i helgen istället .:)
Men i söndag lovade mamma mig att hämta mig till Kim en stund vilket kmr bli jättekul ! :D <3
Men nu tror jag nog dt är bäst för mig att jag tar en dush och går sedan och sova, trött som vanligt.

Godnatt / Heidi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0