Dislike ..I´m sick -.-

Yihuu .. -.- jätteroligt dthär o.. 
Flunssa , hosta och stegring igår. Ska fan utrota det då jag blir stor !
Varit hemma hela dagen från skolan idag, tråkat och funderat över vad man ska hitta på.
Min dag blev nu lite räddad av mommo iallafall . :) Hon ringde och önskade att jag skulle hämta posten till henne då hon själv hoppar på kryckor nu efter sin operation så där fick ja nu iallafall frisk luft och en pratstund :)
Fick dessutom äta mommos goda mat !♥ tummen upp till det !
Nu måste jag ut och städa stallet innan jag tar in hästarna , vem vet.. Kanske jag tar en liten ridtur med min häst Röni på samma gång . :)

Kram / Heidi .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0