~ Save a horse, ride a cowboy!

fan att ja ska orka va lat :'D har inte skrivit på evigheter nu igen .. -.-  great Heidi .. -.-
nå väl , orkar iallafall inte berätta nå om Tysklandsresan numer, den e varin o farin! ^^
Dagens rubrik är en av min vän Thereses citat hon har sagt hela kvällen ;D
Jag hade nämligen filmkväll med Julieth, Therese och Ida. Helt sjukt kul nog, mycket skratt så vi bord
nu ha förlängt våra liv iallafall * ler*;D
Okej kvällen slutade ändå med att jag och Julieth somnade på soffan , annars bra :D Hängde därför inte riktigt så bra med i filmen , men så mkt jag såg av den verkade den riktigt bra :D
Men nu far nog ögorna i kors och tvärs så jag borde sova, Imorgon kommer gulle Kim hit övernatt :)
3 Månar idag <3

Kram / Heidi :)




ps. bilden är tagen i Berlin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0