Älsklingen här :)

Japp, sitter hemma tillsammans med älsklingen just nu . Gårdagen gick typ åt att vara i pargas på dop, min lilla söta kusin , Dianas dop ! <3
Hon log som en solstråle under sitt dop då prästen talade, så otroligt söt ! ;)
Dopet började med en sång som framfördes av mig ^^ Efter dopet samlades alla hos familjen och drack kaffe/saft samtidigt som vi åt smörgostårta och fyllkaka, bulla o.sv. Riktigt gott faktigst ! ;)
Jag sov för det mesta på vägen hem från Pargas, aningen trött kan man väl säga . Sen stack jag och älsklingen vidare till hans place och fixade lite på hans bil , typ nå lysrör han skulle ha fast ? Vi runda en halvtimme i bruke , inte mer än det eftersom de var så otroligt dött där . -.-
Kvällen slutade med att vi badade bastu, sen for strömmen och vi gick o la oss :)
Idag är det alltså farsdag, passa på att passa upp era pappor nu ! Själv fick min pappa ett kort, en chokladask och en biltidning . Kims pappa fick en ny telefon eftersom han e trött på sin gamla, så han blev ju glad han med.
Men nu ska vi ta ut Röni en sväng, tjohej <3 

       
        Faddrar, Diana och föräldrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0