♥ Glad Lilla Jul ♥

Glad lilla jul till er allihopa ! :)
Min lilla jul har gått till att julpynta ute hos Kim och åt god julmat tillsammans med hans familj + hans farmor .
Gott var det + att alla julpynt får det att kännas mysigt ! ;)
Imorgon ska jag julpynta i stallet här hemma och kanske gå efter en liten gran till stallet ! Får se hur det går med det, kanske tillome åka pulka efter Röni med Kim !
Kim och jag städade stallet tillsammans idag och körde mer torv och nu har vi gjort tacopaj tillsammans så de blir väl att äta nu till näst ! :)
Efter det kanske vi fortsätter med en kort bastu , vi får väl se ! Men nu ska jag sluta skriva och gå o äta tacopaj !
Tjohej ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0