Gokart ? Jodå ! ;D

Turen var på vår sida idag så vi slapp o köra lite gokart, klart jag ägnar mig tid till att berätta lite hur det gick så jag nu för en gångs skull varit o fått prova på det ! dessutom skrev jag att jag skulle berätta mer om det senare så , här kommer det nu !
Att köra Gokart var riktigt roligt faktigst och något jag gärna skulle kunna göra om, typ me ett gäng kompisar eller så nångång ? :)
Snäva kurvor, tryck i ratten och dessutom lite fart ! ;)
Första varvet gick inte så hemskt bra om jag kan säga som så , jag råkade visst sträcka fram foten lite extra på pedalen vid en kurva så bilen snurrade runt och jag behövde få lite hjälp eftersom bilen inte kan backa och jag typ som " satt fast ". x') Men bara man kom in i rytmen och lärde sig banan gick det iallafall liite bättre (a)
Bättre lycka nästa gång, kul hade vi alla 3 iallafall ! ( Jag, pappa och Kim ) .

       
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0