Onsdag

Kom inte på någon extra rubrik så de blev som det blev ^^
Men iaf. Dagen började med skola, den fortsatte från 14.45-16.15 i brusa där vi går hästskötarkurs me Therese och Julieth . Gick igenom hästens skelett och så, rätt så intressant faktigst  Efter skolan satte jag igång med att longera Mårran och Röni, Mårran hade värsta energikick på sig och vid ett skede ville han bara kuuta och ha sig x) ja lät han ha roligt en stund , han sprang säkert about .. 10 varv runt mig i full fart tills han tröttnade !             Röni däremot var aningen slö i början, sedan manade jag på henne över till trav tills hon fick lejdon på att springa runt i en cirkel, då tog hon bocksprång och försökte dra iväg med mig , fan va kul ! hahhah !!  gumman lägger fart på benen !  Nå väl, jag fick mig iallafall ett gott skratt ! ^^ laddade ner Spotify nyligen också, bättre än grooveshark jag använde förut iallafall !

Såhär sir min spelningslista ut just nu, inte hunnit lägga in så många låtar ännu, men men.. det kommer nog ännu.


                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0