Regn..

*piip* vääder.. tycker inte alls om regn . Man blir bara deppad då allt e mörkt o trist.
Konstigt att barnen ändå vill va ute o leka o ha sig. Så alldeles dött e de ju inte, mn inte e de ju precis så att jag går ut frivilligt inte.
Snart börjar gymnastiklektionen dessutom och vi ska gå ti Sisu o ha lite Wolleyboll, mn tja.. vi smälter väl int.;)
Tänkte tillbaka på då jag själv var liten, ingen skillnad väder så ville man ut och leka, sn va man kanske sjuk just för att ha varit ute för mkt i för lite kläder. Inte heller då var väl regnet precis min favorit eller hu ja nu ska säga, som riktigt liten har jag för mig att jag trodde Gud grät då regnet föll ner på marken. De var ju isåfall inte precis någon trevlig dag om Gud e ledsen.
Mn efter regn kommer sol, o allt e fint o soligt igen ! Samtidigt som jag sitter och ser ut på regnet genom fönstret börjar jag ju faktigst sakna sommaren allt mer. Konstigt hur snabbt det går, sommaren e alldeles för kort.
Dessutom e inte sommarregn lika tråkigt som höstregn, hösten är annors så trist och tråkig. Medan jag tycker att regn på sommaren ibland kan vara mysigt. Vad som gör att jag tycker som så vet jag sen inte . :)
de e väl olika från person till person. Däremot tror jag att skulle det vara sommar året runt skulle jag säkert få aningen lejdon på de med, vintern hör nog till och lite regn där innan .. elr vad tycker ni ? ;)
Imorgon har jag dessutom hk prov som jag inte enns öppnat boken till, lyckat elr hur ? -.-
Kvällen får väl gå åt till att läsa.. usch så tråkigt det låter. :s  Men en ridtur kanske jag iallafall tänker försöka hinna med ! <3 Nu ska jag sticka vidare, timmen är just slut och följande står på tur .
Kram !



      




     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0