Snöö ! :)

Japp, det snöar ! Så länge de int e slask e de bra, nog för att de säkert blir ti slask .. -.- men iallafall, tycker egentligen det e ganska kul me snö. Dessutom e det mysigt med vinter, sitta inne under en varm filt med brinnande ljus runtomkring en och bara se snön falla ner eller då marken är alldeles vit och glittrig.
Ännu bättre blir de ju sen då det närmar sig jul och man kan börja plocka fram alla julsaker och så.
Det ända jag brukar tröttna på är alla julsånger man hör , i varje butik och helatiden överallt. Visst e de fint me julmusik, men för mycket är helt enkelt bara för mycket. Sen får man fina presenter och good juulmaat ! Fan nu blir jag ju nästan hungrig.  kanske det blir nudlar då man kommer hem ? vem vet ?
För tillfället sitter jag i skolan och väntar på att Kim slutar lektionen, vilket e snart . Vi slutade vår lektion en halvtimme tidigare eftersom vår lärare hade brått vidare. Nå väl, stör inte mig iallafall ^^
Men nu ska jag gå, tjohej

            
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0