Time will tell

Sitter med Matilda och Julieth o väntar på att slippa o äta, vi ha just haft studda timma (ganska så tråkigt om ja får säga som så) . Vi skulle egentligen haft håltimma då , mn så dök dendär lektionen mittiallt upp från ingenstans o hoppsan så satt vi där ! -.- ;)
Dessutom , just som man tänkte " yess ! äntligen är alla prov över ! " så har man liksom ändå Hälsokunskapen man måste ta på förnyat + kanske finskan som sket sig (tror ja iallafall ?)
Har ingen ork alls att börja läsa pånytt på en massa saker, jobbigt. Gymnasiet kanske inte är min grej iallafall , vem vet ? kanske man hittar på ngt efter något år ? fast inte kan ja nu åka så himla långt bort.
Samtidigt som de e skönt att få va kvar o bo hemma o studera i en skola som ändå ligger nära där jag bor, istället för att behöva sköta allt själv, mer ansvar och sånt + att man bor längre bort från alla andra.
Samtidigt vore de ju kul att träffa nya människor o sånt, slippa bort från en o annan , men däremot skulle man ju gärna ta med sig de riktiga kompisarna man har här dit man sen far.
Äh, jag vet inte. Kanske inte är något ja behöver fundera på riktigt ännu iallafall. Man får väl se , time will tell.
Kanske är jag har ännu om några år, kanske inte. :)



ärligt talat, jag vet inte .
Men nu ska jag sluta skriva o hitt på ngt annat, har inte ngt speciellt att berätta heller såå .
Sköt om er ! Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0