Totally bored




Som ni säkert redan vet är jag otroligt uttråkad och helt megatrött efter en lång skoldag.
Hade visserligen "sovmorgon" fastän jag inte hade det. Vad jag menar med det är alltså att jag ändå stiger upp tidigare eftersom jag sover hos Kim från söndag till måndag morgon och åker upp med honom då han börjar sin skola 08.25. och går sedan för att slänga ut hästarna då jag är hemma igen. ^^
Hade även "matte stöd" idag som jag och Julieth ordnat eftersom man inte förstår så mkt med den *ehem* otroligt duktiga läraren vi har i matematik.. * host host ! *
Inte för att jag blev så mycket klokare av detta, mn tror det hade lyckats bättre om jag inte hade varit så trött då vi började, öronen hade som typ " stängt av sig" för dagen då redan. -.- * suck* ..
Hade tidigare idag också en såkallad " attitydränna" skolan fixat oss att måsta gå, alltså vi åkte till Ytterkulla skola och gick igenom olika rum där man fick höra på olika saker om bland annat alkohol och tobak. Fick bland annat se äckliga grislungor, ett par friska och ett par där de hade testat hur de skulle se ut om grisen rökt, lungorna var helt äckliga och hade även början till lungcancer. Usch usch säger jag ! :s
Tänker då inte börja röka..
Men nu är jag nog så trött att jag ska gå och lägga mig tror jag .
Sov sött allihopa !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0