Tro det eller ej, men jag är myggmat ^^

I förrgår då jag släppte ut Findus sent på kvällen kom massor me myggor emot mig.
Tycker de borde va o sova redan men de hade de då tydligen inte gjort. -.-
Inte bara det, senare då jag skulle sova hörde jag jämt att något surrade i mina öron. Såntdär
irriterande ljud som myggor har. -.-
De hade väl festat på mig hela natten sen eftersom jag morgonen därpå var riktigt myggäten.
o ska ja säga en sak.. De sticker, KLIAR och bränner !
Jätte störande, har luggit och kliat hela dagen, räknade att jag har upp till 11 myggbett !
Mina armar är helt flammiga av myggbett eftersom jag kliat så att de har svullit upp och blivit helt röda.
har dessutom lyckats få 2 på öger hand, en på tummen och ett på långfingret.. Tummen är dubbelt så stor som den andra handens tumme.
Kims pappa gav lök till mig som jag skulle lägga på myggbetten, han påstod att de skulle hjälpa. Och visst lugnade det sig en aning .
Man nu ska ja se var vi hittar på .
Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0