Tv-Time !

Som ni säkert redan listat ut genom min rubrik sitter jag alltså för tillfället och kollar tv i vardagsrummets sköna soffa. Ända man behöver oroa sig för med mig då jag fastnat i soffan är att jag slutligen kan bli så trött att jag slutligen somnar då jag inte skulle ha tid för det. Men idag har jag nog inget extra för mig annat än att hovslagaren kommer om en stund hit och sko.
I skolan hade vi ett arbete vi skulle ha klart idag, vi ( Jag, Matilda och Julieth) hade alla material med så vi kunde fixa det på vår håltimme vi alla hade före lektionen, vi skulle presentera olika myter. Vi hade Japans skapelsemyt. Den blev slutligen rätt så humor eftersom man fick använda sin egen fantasi om hur man skulle framföra det, vi valde att göra ett litet skådespel vi sedan filmade, men inte med oss själva som huvudpersoner alltså , tänker inte avslöja så mkt mer.. Kan hända jag lägger ut den här i något skede ^^ Får se.
Men nu.. tillbaks till tv:n . Kollar på Project Runway !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0