veery disappointed

Väldigt besviken på mig själv nu efter att ha fått ut 2 prov som båda gick åt skite. Okej båda var väll godkända men iallafall, hade väl lagt ribban aningen högt denhär gången o därför blev besviken på mig.
Okej finska, de e ja allmänt dålig på+ har noll intresse för det + att ja inte hade läst så mkt . :s
religion, okej jag behöver det inte till ngt speciellt, mn ja trodde jag kunde mer än det visade sig.
Å andra sidan kom ju Matilda o berätta att ingen blivit underkänd i historia iallafall och att det hade gått bra för många (int för det, det gäller knappast ändå mig)  så de e ju ändå kanske en liten lättnad iallafall. Efter skolan gick jag o Julieth ti kebaben o delade en räk pizza, helt gott faktigst ! :)
Nå väl, imorgon börjar ny period, då blir de ti ta i med nya tag och kämpa vidare bara !
Men nu ska ja gå o duscha o sn sova så ja orkar ngt imrn.
Kram !


bild från förra årets vinter, halsduken ha ja sticka själv ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0