- Tjejkväll m.m ! ♥

Inte hunnit skriva på 3 dagar nu, ledsen .
I fredags tillbringade jag tiden med min älskling, som vanligt då  Lördagen därpå då vi båda hade vaknat skulle vi på begravning, nämligen Kims farfar . men han har det bra nu, Gud tar väl hand om honom o han kommer få vila i frid .♥ 
Men dagen slutade bra trots allt, Matilda hade nämligen fixat en tjejkväll för Mig, Julieth, Therese och Ida !
Hon hade oxå fixat en överraskning till oss, vi fick god mat och fick sitta vid ett lågt,runt bord på kuddar, vill säga att det var som kinainspirerat ! Jättemysigt måste jag säga!  Så tuppen upp till det !

Idag har vi vart med skolan och seglat med "Linden", fick dessutom pröva på riggklättring vilket jag tyckte var skittufft !












Kommentarer
Postat av: matilda

Kiva att du tyckte om min tjejkväll ;) det blev ju bra dom dä fotona ja to på dej nä du klättra, ja vet det var jätte häftigt att klättra ;D

2010-10-22 @ 08:33:59
URL: http://tildamylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0