Älska fredagar !

Älskar fredagar något otroligt ! Så skönt att inte behöva fundera på någon skola imorgon, kan göra lite vad man vill då man är ledig ! Imorgon blir det fest i Furulund, it´s Halloween ! blir säkert kul ! ^^
Idag slapp man sista timmen eftersom vår rektor fyllde år så hela den lektionen gick åt till att uppvakta honom, äta kaka och dricka saft/kaffe ! Ganska bra eller hur ?
Fick även kebab till mat i skolan ? -.^ hur ofta händer det liksom ?  Okej det är ju inte lika bra som pizzerians kebab, mn iallafall.
Senare idag blir det väl att fa ti ungdomscafeét "Baanan" med mina vänner o pojkvän en stund , det är nämligen spelkväll på G där ! Ska sova hos Kim inatt, imorgon börjar dagen med begravning .. igen :/
Men före det bär av mot byn för mig ska jag nog ta mig ut en sväng nu på en liten ridtur !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0