~ Chill

Ligger för tillfället på soffan samtidigt jag kollar någon läskig film som kommer på tv.
Vår sköldpadda får även rent i akvariet för tillfället, det ska hon nog iallafall bli glad över !
Kom hem i morse från älsklingens , haft en jättekul helg med honom igen .
Sett 2 av filmerna jag köpte i stan då innan också, tja eller.. nästan 2 st, blev aningen i mitten med en av dem.
Men hittils har båda varit riktigt bra nog o jag tycker nog inte jag satt pengar på nå dåliga filmer än så länge iaf.
Tror nu ja ska börja fa ut mot stallet o mocka lite, senare öva lite på gitarr o kanske om jag hinner städa mitt rum en aning, så stökigt där att tjaa .. hohho !
Sköt om er ! kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0