Endast jag som är normal här, eller ?

hahhah , jaa . Ta inte detta så allvarligt, men ibland börjar man nog fundera lite.

Ja menar, pappa började morgonen med att dansa, sjunga, spela luftgitarr o.sv. allt vad man bara kan hitta på.

Senare före mamma och pappa skulle åka på möte körde han runt helt i onödan på vår gård.

 Si så, man ska va barn så länge man kan.

Min mormor bara jobbar och jobbar, hon har fan mer energi än vad jag själv har! Hon e då allt en aktiv figur hon oxå !  

Mamma har då ändå alltid gjort allt för oss, hon städar, hon ordnar och ställer igång det mesta så det ska bli bra.
Men en sak, hon stressar aningen för mkt ibland.

och min syster, jaa vad ska man riktigt säga, hon e då bara aningen flummig ^^ 

Vår katt Findus leker och härjar som han levde för det, men sover sen plötsligt om typ , 3-5 min?

Katten Oliver bara äter, sover, äter, sover, äter .. o.sv.

Men vad kan man göra, alla är vi olika såå. Men jag typ släktas inte på någon här hemma för tillfället.. tror jag 
iallafall ? Är nog inte som pappa varit idag iallafall, har inte samma ork och energi som min mormor, har sällan
enns kontroll över mitt skrivbord så som mamma har över huset, och jag o min syster e helt enkelt bara inte 
lika !   O tjaa, Findus och Oliver är katter så kanske inte går o jämföra på samma sätt. Men OM man kunde det
så är jag då abbsålut inte så konstig att jag ena stunden härjar och nästa sekund ligger o ba sover ?
Eller som då Oliver, jag gör annat som bara äter och sover.
Så, e det bara så att jag är normal och de andra inte, eller är det tvärtom kanske ? äh, faen glöm ! *hahah !*




Ps. Kom även på att dehär med paint nog inte är en av mina starka sidor. x'D Bilden föreställer Findus om inte någon redan hann lista ut det ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0