Gårdagens fest

Var faktigst ganska kul . Bra musik, dans med kompisarna och hade även älsklingen på plats, kan det bli bättre ?  Kul att klä ut sig också för omväxlingens skull så det inte alltid heller bara är en vanlig supanfest. ^^ Men nu då festen är över kan jag lika bra avslöja vad jag föreställde igår kväll .. Jag var nämligen en cowboy/cowgirl ^^ Likaså Kim !  Mina vänner : Ida, som var en vampyr med typ .. " huggtänder " ? x), Julieth som var Pippi Långstrump (Y), Therese som var Mimmi Pigg och Matilda som var en fe gjorde kvällen minnesvärd troligtvis för oss alla. Sånt borde man göra om, faktigst rätt kul med maskerad ! Jag fick även tillfälle för att pröva mina nya färglinser och lös ögonfransar till kvällen, resultatet blev att mina ögon såg ut aningen som dockögon x), nå väl.. jag klagar inte , tyckte det var rätt så tufft iallafall !





aningen suddiga, men bättre än inget alls ! eller ?
Ni betyder !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0