Lite allt i ett !

Som ni säkert märkt är jag ganska trög på att blogga, jag kommer på att jag ska göra det, men då kommer något annat i tankarna och jag glömmer det. Damn ! Inte meningen alls ju.  
Tänker passa på att berätta lite om vad jag gjort på veckoslutet och aningen innan det, lite allt i ett med andra ord !

Jag har :

- varit med Kim en hel del, vi har typ som vanligt "bott" hos varandra , vilket vi brukar göra på veckosluten.♥
- fått min skoldator i fredags, en liten Asus. Helt fin nog o verkar ju va riktigt prima !
- Ridit , även fått upp Kim på hästryggen! tummen upp till det !
- tränat lite på franskaprovet jag skrev idag.
- varit på ekenäsmarknaden !
- råkat på idiot ester.

Alltså har det varit helt nice, bortsett från att jag glömmer att skriva om allt så jag berättar sen om allt på en gång vilket kanske inte alltid blir så lyckat! Men jag hoppas det duger att läsa iallafall !
Nåh, förra helgen ( elr nå sånt ? ) var det ekenäs marknad. Helt kul faktigst ! Åkte dit med älsklingen, Kim och hans föräldrar ! :)
De är alla helt otroligt snälla och jag stortrivs i deras närhet . Till ekenäsmarknaden hör väl till att man sak äta meter-lakrits tills det kommer ut genom öronen, eller ? .. såklart jag köpte iaf !  Nåh, denhära fredagen råkade man träffa på nå idiot ester som kör omkring i en svart calibra och skrämmer småflickor. Hata sådana typer, vem faen vet vad dom har i tankarna ? Vi stod dessutom ganska nära dem på byn då vi fick syn på dem och en massa småflickor som var rädda för dem, föräldrar var i närheten och kollade läget. Samtidigt hade lågstadie elever disco i lågstadiet i byn, de blev bakom inlåsta dörrar då ingen kunde komma in och förstöra för dem, hemskt säger jag! usch , tvi och äckel !
Fick dessutom tidigare i fredags min nya skoldator, en " miniläppäri " , Asus.
Helt snygg nog o så. Kanske kan lägga in bild på den med senare. Men för tillfället har jag ingen såå, ska försöka ta ett här någon dag så får ni se ! 
Jag o Kim har som sagt typ bott hos varandra, som vi brukar göra på veckosluten, kom hem i morse från honom. Vi övade dessutom på franska prov tillsammans igår sent innan vi gick och lade oss, ganska duktiga tkr jag nog att vi är !  Borde inte ha skitit på sig helt å hållet iallafall detdär franska provet, kändes iallafall helt bra.
Nu sitter jag och sörplar i mig lite Monster Energy, kanske aningen fel tidpunkt på dygnet.. Men men , what ever ? Hösten e här nu, löven ramlar från träden i många olika färger, fint men aningen trist då det blir mörkt så fort.
Ida och Julieth flummade även runt på scooter här om dagen, Ida med munk i handen och Julieth som körde runt i en och samma cirkel , ruunt ruunt ruuunt ! märklig prick , måste jag säga ! :D
Var ti frissan i fredags också, hon lockade det som vanligt vilket hon verkar gilla att göra + att hon vet att jag typ aldrig brukar göra det ! Men efter att sen ha kört moped fanns det inte mycket kvar av lockarna mer !

dagens dåliga nyhet var nog att Kim förlorade sin farfar idag, jättesynd .  tycker så synd om alla nära. Han, hans farmor, mamma och pappa, kusiner o.sv. Man bara önskar man kunde göra ngt, vila i frid lilla vän ..

Här följer några bilder efter vad jag skrivit.




älsklingen sussar sött ♥ älskar dig . ♥

älskade häst ♥

Ida och Julieth flummade runt på scooter lite x')
www.theidaho.blogg.se  och www.jjulieths.blogg.se


Jag efter frissa, efter att ha kört mopo = bad hariday typ. ^^
obs, telefon kamera = int så bra ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

I like! ;D haha (;

2010-10-06 @ 16:16:49
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0