Liten hund, stor hund ? x)


Hade 2 hundar som liten flicka, Sami och Sissi ^^ Två urgulliga blandraser.
Men hundfebern i familjen har börjat stiga för alla nu igen och skulle vara jättekul att skaffa en igen !
Men för att kunna göra det behövs mer tid och så, men kanske i framtiden ? Vem vet ? :)
Tänkte lägga in lite raser vi i min familj gillar . Jag gillar bland annat hemskt mycket Welsh Corgi och Japansk spets, mamma gillar också Japanska spetsen en aning, så otroligt söta med sin stora vita päls, ser ut som en mindre sorts isbjörn ;) Siberian huskyn med sina underbara ögon gillar jag även mycket skarpt !
Pappa diggar schäfer och Irländsk varghund, jag vet inte men jag är inte så hemskt förtjust i schäfer eftersom man hört mycket falskt om dem i typ tv program o.sv. Men det beror väl helt själv på hur man uppfostrar dem och beter sig mot dem. Irländska varghunden skulle såklart vara tuff, bara att den är aningen stor . x)
För någon sommar sedan var jag och kollade in en Chihuahua, de är också rätt söta , men kanske ändå aningen för små så de kanske ändå inte riktigt är i min smak på hund. Kim gillar Golden Retriever och min syster följer mer med pappas förslag på schäfer. :P
En salig blandning med en massa raser som ni ser, undrar hur det kommer se ut sen då det blir dags ? :'D
Här kommer lite bilder på raserna.







Welsh Corgi .

Japansk spets


Siberian Husky, isblö ögon .

Schäfervalp ^^

Irländsk varghund

Golden retriever

Hejs svejs ! // Heidi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0