omg ..

vet inte mer, säger det ena och säger det andra men sen mittiallt är det ändå slutligen fel?
vet inte vad jag ska tro mer, känns mest som om det bara hittas på en massa dåliga orsaker som man kan skälla på mig med som sen ska försöka få mig att känna mig dålig, nåväl .. ni har iallafall isåfall lyckats med det nu, livet vore så mkt lättare om jag kunde slippa sånhära missförstånd, det är så onödigt. Så varsågod , ni har lyckats få mig att må dåligt nu om det nu är det ni strävade efter , önskar bara det skulle reda ut sig, jag orkar snart inte mer med det.. så om ni bryr er, försök innan det är för sent. Ofta händer det att man bryr sig först då det redan är för sent, tänk först och gör sedan, en dag finns jag inte mer, då är det för sent för att ordna allt.

"Truely great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget"

"A true friend sees the first tear, catches the second and stops the third"

"Friends are like stars, they come and go,but the ones that stay are the ones that glow"

"No matter how serious life gets.. you needs the ones you can be stupid with"


"Friends laugh at your silliest jokes, put up with your worst moods, go along with your craziest ideas and still see the best in you"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0