@ Skolaan

Nu är det såhär att jag tänker lägga ut min tråkhet här eftersom min lektion bara är föör tråkig för att jag ska stå ut med den . Skulle mycket hellre ligga hemma på soffan och slöa, skönt att höstlovet börjar i torsdag.
Efter lektionen har jag dessutom håltimma från kl. 10.00-12.45 vilket jag inte direkt skulle orka med. Skulle mycket hellre sitta på lektion då och typ sluta tidigare, fast det funkar ju inte alltid överrens med alla andras scheman och lektioner..
Funderade faktigst på om jag skulle ha åkt in till Åbo idag efter skolan någongång och se om jag skulle hitta något till Halloweenfesten den 30:e .Men vi får se hur det går med den planen.
Tjohejs! //






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0