Dagsverk ? hah, no way !

Vaknade kring en 11 tiden och satte sedan på TV:n, har typ sett på " birth stories " och nå annat program jag inte minns vad som hette. 
I birth stories var det en 15 årig tjej som födde ett barn , bara tanken på att vara så ung och gå igenom nåt sånt e något helt otroligt..  All smärta hon utsattes för gjorde att jag själv fick ont i magen, hemskt ! Fast jag antar att de är något vi alla ( dm flesta ) kommer gå igenom någongång, fast inte som 15 då förstås.        

Andra programmet handlade om ett par som hade fått 5 barn där alla dött i va dom då trodde spädbarnsdöd.  Men efter en massa undesökningar och tester påstod läkarna att barnen hade andningsproblem. Det visade sig ändå i slutet att alla barnen hade blivit mördade av modern. Första barnet hade blivit kvävt redan som liten med att modern hade hållit henne mot bröstet med munnen och näsan tryckt mot henne tills den slutade andas , andra barnet var redan 2 och ett halvt år gammal då modern flög på honom och tryckte honom mot marken och kvävde honom med, tredje barnet blev kvävt med en handduk och de två sista med en kudde. Programmet gav mig kalla kårar och jag blev j*vligt arg, förstår inte hur man enns kan göra något sådant ?! Vi människor är verkligen grymma .


hittade en otroligt söt bild, säg mig , hur kan man skada en sån?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0