Ett o annat .

Haft ont om tid för bloggande nu på några dagar , men idag tänkte jag göra ett försök ! ;)
I tisdags var jag o Julieth o shoppade lite i Åbo.
Hittade bland annat :

- Ny rock, Vero Moda.
- Långärmar, H&M
- 2 " Hupparin", H&M
- En fleece, H&M
- En scarf, Lindex
- halsband, Lindex
- hårband, Lindex

"Jullan" hittade också en hel del. kolla också in hennes blogg föresten, www.jjulieths.blogg.se
Vi kom även på att de kan löna sig att klaga på små saker, hon köpte nämligen ett par jeans som typ kostade 19,95 vanligtvis ( billigt) . Men då hon sen tog bort dendära "klumpen" som sitter fast i dem som piper om man går ut med dem med dendär " klumpen " på , sry ja e "jättebra" på att beskriva saker.. *host, not.
Äämen ja vet inte va de heter :'D
mn iallafall.. Då hon i kassan tog bort den " saken" blev det en mörk fläck där den varit, Julieth klagade sedan på det och fick 10 % rabatt, så de blev endast slutligen 9,95 euro. Ganska nice , om ja får säga det själv ! :'D
Här kmr lite bilder av vad jag shoppade. En del av bilderna är tagna från klädbutikernas hemsidor medan andra jag inte hittade hamnade jag fota själv, de blev tyvärr inte så bra foton av det eftersom jag inte har någon vidare kamera+ att de är fotade med telefonen. Men , hoppas det duger iaf . ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0