I helgen har jag ..

 - Ätit " Ballerina"  ( NAM ♥)
- Träffat min nye kusin, Diana ♥
-Vart med min underbara Kim ;) ♥

Och sist o. slutligen .. tro det eller inte, men jag har STÄDAT !

Kan man ju säga att inte händer särskilt ofta ;) Men men , sant iallafall. I helgen städade jag hela huset och passade tillome på att städa upp i mitt klädskåp, äntligen ser man vad man allt har för kläder igen ! ;) såg även kläder jag typ .. glömt ? att jag någonsin haft. :'D

Igår träffade jag min nye 3 veckors gamla kusin Diana för första gången, hon var helt otroligt söt. :') o gud så liten! ♥ Hennes föräldrar var på ett viktigt möte så jag passade henne under tiden , första studen skrek hon o. verkade inte det minsta glad. Men efter att man vaggat lite med barnvagnen o.sv. tystnade det ;) Sen sov hon sött ända tills jag skulle hem igen . Men kul var det, kändes bra att få träffa henne ♥
Kim, min otroligt fina pojkvän var också med och har vart med mig hela helgen! underbart!  :)) ♥

Det har helt enkelt vart en 10- poängs vecka ! ;)

Här nedan följer några bilder, tyvärr kan jag nog inte lägga in en bild på Diana utan hennes föräldrars lov ;)




Före och efter bild på mitt klädskåp !


Ballerina kex ♥


Min Kim ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0