Frågestunden avslutad

Och här kommer era svar ! ;)


svar: heh, tack. Men jag går faktigst inte så ofta i rosa, ingen direkt favorit om jag ska vara ärlig men visst finns det kläder i mitt klädskåp som är rosa (men inte så många) ! ;)


svar: påskfågeldräkter ? hahah! vad är det ? :'D


svar: ehm, tror jag haft den sedan i Juli 2009 ? Jag och Kim har faktigst varit tillsammans i 14 månader idag. ;) svårt att säga ett någorlunda jämt antal på besökare per dag, men ska vi säga att jag brukar i medeltal ha kring 20 unika. :)


svar: läs föregående svar så vet du :)


svar: Islandshäst ofc ! :D


svar: blir nog att jag för det mesta umgås med min pojkvän ♥


svar:
1. Inte helt missnöjd, men heller inte helt supernöjd ! sådär mitt emellan egentligen. Min familj, pojkvän, mina vänner, hästar och djur är det som får mig att vilja stiga upp på morgnarna. De får mig att må bra.  Men visst finns det så mycket jag skulle vilja göra, resa och sånt för att vara helt nöjd. Dessutom är ju inte livet en dans på rosor, händer tragiska saker som får en att må sämre och så också, bara att acceptera. Inget är perfekt.
2. Med handen på hjärtat så kan jag säga att jag aldrig rökt, däremot har jag nog druckit många gånger.
3. Hahah, det du ! ;)
4. om jag har ! hahah, inte mycket jag gillar med min kropp. För breda höfter, mullig och gillar allmänt bara inte mitt face, speciellt inte min näsa . :s
5. hmm, vad kunde det vara.. Finns mycket som ingen vet, sen gäller det då bara att fundera ut vad jag vill säga. Men men .. att jag haft/har svårt för att lita på vissa personer ?

---

sådär ! hoppas ni blev nöjda med era svar! om inte, kom och klaga ! ;D

kram .


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: ja ra klart.

hade också vela gå om jag visste att han skulle hit :/

2011-04-07 @ 21:22:11
URL: http://startalloveragen.blogg.se/
Postat av: Ylva

Hahaah nice! Va de för privat frågor snygging? ;)

2011-04-10 @ 18:00:42
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0