hemma från sjukhuset

*gäsp* ..
Aningen trött och så efter allt. Men konstigt nog får jag ändå ingen sömn fastän jag försöker, dessutom är jag rastlös. Inget att göra, vet inte var jag ska vara, vad jag ska göra. x)
Men men, operationen gick bra och jag hör normalt igen ! Känns nästan som om alla skriker med mig nu då de här hemma är vana vid att höja på rösten då de talar till mig , heheh . :)
Då jag kom till sjukhuset fick jag *ehem* "jättefina" *host* sjukhuskläder, gula slitna sjukhuskläder med en knapp borta från skjortan x') Fick dessutom storlek xs på kläderna, blev lite sådär att "hahah, JAG ?!" :D Sedan fick jag någon sorts lugnande och fick vänta en stund innan de kom och hämtade mig för att gå iväg till operations salen. Sedan lade de i kanylen ( usch.. ) och jag fick motverkande mediciner för att inte bli illamående för gasen jag sövs ner med eftersom jag inte klarar av den. Sedan gav de sömnmedel och så var det natti natti ! :)

Kolla, jag fick rosa kanyl x')

heheh , och pappa hämtade en liten söt nallebjörn från kantinen medan jag sov x') hihi, kände mig riktigt liten igen. (a)

kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0