Questions

Lovar du att vara ärlig? maybe (a)
Du heter : Heidi
röker du : nix :F
Beroende av: hmm.. mat ? annars dör jag väl ? :s Men sådär annars kunde jag inte leva utan djur! They make my day ! <3
Favoritkaraktär(er) i film: hmm.. vet inte . 
Vem behöver du mest just nu: vet inte riktigt.
Vad får du oftast komplimanger för: hmm.. mina ögon ?
Vad säger du för att imponera på någon: varför ska man behöva imponera på någon? antingen gillar de mej eller inte. Don´t care. :P
Hur imponerar man på dig: bara va dig själv,  humor och ärlighet.
Brukar du skratta för dig själv? mihi (a)
Vad står det i ditt senast inkomna sms? har du nå karkki hemma? :-O jag är godissjuk.
Vilken är din favoritmålning? har ingen favorit.
Vart bor du: Finland ^^
Trivs du där: sådär, helt okej.
Äger du några converse: nej.
Festar du mycket: njae, ne.
Vad har du för mobil: Nokia C5
Är du allergisk i mot något: mm, en medicin.
Nästa mål i ditt liv: vet inte riktigt, tar en dag i taget och ser vart jag hamnar. :P
Vem ringde du senast?: en typ.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hmm, mycket.
Antal sömntimmar inatt: somnade kanske en 12, vaknade 12 på dagen .. så typ, 12 h ? x')
Sov du ensam: mm :/
Tycker du om din pappa: Klart jag gör .
Brukar du komma i tid: beror på vart jag ska.
När mår du bra: För det mesta.
När blev du fotad senast: hmm.. för kanske två veckor sedan?
Vanligaste färg på dina kläder: grått, svart, vitt..
Vad tycker du om fötter: ehm?, jaaa..
Är du smart: alltid (a)
Är du aktiv i skolan: sisådär, I´m trying.
Favorit dryck på morgonen: Juice / mjölk
Hur många älskar du: hmm, Kim, min familj, vänner.. orkar inte räkna. Fast inte älskar jag ju alla, men tycker däremot om många ! :)
När brukar du gå och lägga dig: beror lite på, oftast kring 23.00
Är du blyg: noup :)
Vill du hellre ha mail än brev: Ingen skillnad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaae..
Har du spytt offentligt: hah, njäähh..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet inte ;)
Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor ? kajal. :P
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, mina hästar, djur, pojkvän och vänner.
Är du nöjd med ditt liv: Så gott som
Är du bortskämd: nee.
Hur lång är du: 162
har du stora fötter: ne, 36/37.
Chailatte eller Caffe?: Ingen dera.

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0