Sista gitarrlektionen före sommarlovet

Japp, då var den undan. Nu blir det ingen gitarrlektion förrän i höst igen, men det är lugnt. Vill som alla andra också ha sommar nu ! Ska såklart njuta av sommaren ! Men men, ska jobba också.. Behöver ju pengar.
Däremot kommer jag nog inte helt ställa gitarren i knuten, den kommer nog säkert att få komma fram då och då för att friska upp minnet lite så man inte är helt vilse då man väl är tillbaka.
Nu hade jag en sånhär tanke.. att jag kanske skulle ta och slänga mig i en dusch nu, sedan direkt och sova så jag orkar och är pigg imorgon, för vet ni vad ? Jag funderade cykla till skolan imorgon! Då kan jag ju inte halvsova. ;) Men det beror på om pappa orkar se över cykeln att den fungerar och är i skick, heheh .. får se.

Men nu, Godnatt !
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0