Tack Kim

tack till älsklingen jah ! :)
Fick några saker från Gran Canaria då han var där, men har inte haft tid att visa dem förrän nu. Själv blev jag jätteglad av vad jag fick och tycker det var jättegulligt av honom att tänka på mig ! :') hihi ! Älskar dig. <3 

Gissa vad som finns i denhär kassen? ;)


Det fanns ...



Ett gosedjur, papegoja ! ;)


En solfjäder


En fin handduk, och såklart var det en häst på den ! :D
 

En STOR breezer, nomnom ! Men den hade jag ingen bild på, den är nästan slut (a) :D
Med en sånhär kass kan man väl säga att jag är redo för sommaren ? Badhandduk, dricka, solfjäder och en strandkass att ha allt i + andra grejjer man tar med sig till stranden! :)

KRAM !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0