tjoing !

Vart ute en god stund idag, tagit ut Dröfn på en ridtur samt longerat Mårran och gått lite i padocken med Prins. Äntligen har snön smält bort därifrån. Jobbade mer idag med Röni (Dröfn), travade, töltade och galopperade. Går bra att longera Mårran också, enda är att han i början inte tycks fatta var bromsen sitter ! ;) hihi ! Så ivrig på att springa, lät han springa av sig rätt så länge först. Sedan då han hade lugnat ner sig och fått göra av med överloppsenergin fick jag honom att förstå lite mer, hahah. :)
Som jag sa hade jag ut Prins också en sväng, gick med honom. Gjorde lydnadsövningar, typ stanna, backa, gå efter mig och runt på volter. Gick bra tills han tröttnade och började hitta på att bli rädd för allt, pappa kom dit senare också och kollade. Vet inte om han bara annars fick för sig att sticka eller om han faktigst bara blev rädd av vad pappa gjorde vid sidan om oss. Men "tjoing!" sa det och iväg var han ! Full fart ! Efter det började han reagera på allt som rör sig och har ljud.. suck . x')
Kanske gör nytt försök imorgon, får se.. om inte jag hittar på nåt annat. :P

Fotat i somras, kärlek <3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0