at school

True Talent var helt bra igår igen då, ska bli spännande att se vem som vinner av alla som kommit med. (än är ju inte alla med ) , men iallafall. Ju fler de är destu mer spänning, tycker jag iallafall ! ;)
Nu sitter jag i skolan igen och har en enkel håltimme, sedan blir det tecka lektion, sedan filosofi och efter det hem !
Längtar efter att helgen ska börja, Johanna borde höra av sig så småningom så skulle vi kanske ta ut Prins en stund igen i helgen + att nu har jag hans nya träns putsat ! Han kommer säkert va såå fin i det . ;)
Känns så nice att komma frammåt med honom + att bara tanken av att han har en vädligt framgångsrik far får mig att tycka det är ännu spännande ! Tölten har vi ju redan sett att han har, men undrar om han råkar ha passen på plats också? Man kan ju alltid hoppas ! Läste om hans pappa igår i tidningen angående att han tävlat i världsmästerskapen i Österrike nu och blivit på 8:e plats av alla deltagande, helt super ju ! :D Så roligt att det går bra för honom !
Men nu ska jag sluta pladdra ! bye  !
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0