bakning på G !

Håller på att baka en smarrig kaka till älsklingen som ju som sagt fyller år idag ! :) Men den kom nyss ur ugnen så måste vänta att den kylt ner sig lite innan jag kan fortsätta med den, tänkte passa på med lite läxor under tiden. Låter inte det smart ? :) oh, yeah !
btw, min ridning blev visst inte så lyckad idag. Skrev ju om att jag skulle passa på att ta mig en ridtur då jag hade håltimme idag, men då jag nyss kommit ut typ 500 m utanför stallet började det ösregna, jag gav mig ändå inte direkt utan red fortfarande vidare, men plötsligt började det på riktigt ösa ner och åskan slog till med blixtar och dunder så då bestämde jag mig för att vända om, blev en nästan 1 timmes ridtur i regnet, usch säger jag .. vått och kallt ..:s Imorgon blir det väl eventuellt att rida Prins ett varv, får se hur jag hinner eftersom jag har Zumba imorgon också. Ska även försöka hinna med till Actiwell med Kim idag så bäst jag sätter igång med läxorna nu medan jag väntar på att kakan ska kallna ! :)

nice cat, hahah ! en regnrock hade nog varit på sin plats idag ! ^^

KRAM !
ps. Ja, bilder på kakan kommer ju såklart nog senare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0