första länken

Japp, första länken gjord. Tommy kom in och utforskade försiktigt huset och sedan tog jag och pappa ut honom på en länk, pigg och glad var han då ! :) Som jag sagt tidigare så är ju Tommy aningen blyg så det tar sin tid innan han ger sitt förtroende till någon. Mig som han sett tidigare var det inte lika stort problem med, han har gått efter mig som en svans, sovit brevid mig, väntat på mig då jag gått på toan och tillome viftar på svansen nu då jag talar till honom. Han är alltså inte rädd/osäker på mig iallafall. :) Nu börjar han dessutom bli mer och mer bekant med pappa och syster också, pappa får också klappa honom och vara nära nu vilket ju är jättebra ! ;)
hör av mig senare ! nu , mat !! <3
KRAM  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0