goodmorning people !

.. elr var det goddag ? ;) Kanske dt låter bättre så eftersom klockan nu redan är 13:17 häer. :)
vaknade vid 7 tiden med Kim som skulle upp för att äta och sedan åka iväg till jobbet, tog ut hästarna vid 8 tiden och stack sedan in för att vila lite igen, sov till typ.. halv 11 med jämna mellanrum som jag vaknade, varför vet jag inte :P
Sedan ringde min arbetsgivare för denhär sommaren upp och kollade om det ännu är okej att jag passar deras hund som kommer imorgon, lilla söta Tommi :) En labbis, aningen blyg och så men otroligt söt !
Ska bli kul att ha den här, först var det tänkt att den skulle vara från imorgon på morgonen här till onsdag morgon, men de hade konstaterat att eftersom gubben i huset ska iväg till nagu följande morgon tidigt på morgon är det bäst att de söker honom redan på kvällen. ^^

Men nu ska jag sluta blogga och göra nåt annat tills jag ska iväg, om en stund då.. vart säger jag inte ;)

KRAM ! have a nice day  ! ★


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0