in the end of the day

Det börjar närma sig mot dagens slut om några timmar, snabbt går de här dagarna före skolan nu då snart börjar. Har helt ärligt inte så mycket emot att den börjar snart, blir väl bra att komma igång igen.
Idag har jag som vanligt då skött hästarna , vart och ätit med pappa och syster tillsammans med farmor och farfar. Nu senare gjorde jag lite ugnsäppel, supergott ! och sedan gjorde även syster en kladdkaka, så jag måste nog erkänna att jag känner mig ganska så onyttig idag. :ss Menmen, någongång får man väl vara det också ? (a)

en bild på mig från idag.

och såklart en bild på mina ugnsäppel ! :D <3
KRAM !

nu ska jag hopp i duschen och sedan natta hästarna för att sedan åka iväg till älskling. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0