klagar inte då min skoldag slutade kl.10.00 !

vem skulle klaga med en skoldag som börjar kl. 08.25 och slutar 10.00 ? inte jag iallafall ! :D
Kom alltså hem för en timme sedan, slängde mig på soffan och satte på tv:n. Har ju hela resten av dagen ledig, nice ! Planerade egentligen att åka till CD efter att hon slutat skolan kl: 14.15., men det blev visst lite ändrade planer sen iallafall eftersom Johanna ringde och hade i planerna att komma och se över mig och Prins idag igen kring kl:15. Måste ta det i beaktande nu tror jag så jag kommer igång ordentligt nångång + att jag lovade gå på zumbaträff med mamma kl. 17 idag också eftersom det börjar en ny kurs snart i det som vi funderade gå. :P
Nu ska jag äta lite Milka choko ! :D

a little story x) hahah, morgonflumm !
KRAM  !


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om laptopfodralet:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-23 @ 14:37:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0