läxor gjorda, nu chill !

Fast ja.. mitt chill borde nog börja med en varm dusch ! Har ridit lektion på pegasus, hade Skrutte :'D ett litet sött russ, hahah.. Den hade iallafall mer energi. (a) efter lektionen satt jag och Jullan och bara pratade i typ.. en o halvtimme ? x) Sedan körde jag hem och fortsatte med min älskade Röni ! :) <3 longerade henne först och jobbade med lite markarbete, sedan skrittade jag en liten rutt runt byn här. Gick helt bra faktigst, hon är nog min lilla ögonsten. :')
Men men, nu är då hästarna nattade för lite på en timme sedan och jag känner att jag behöver en dusch, så det får nog bli en sån nudå. För sen är det tid för.. tamtadamtamtaaa ! True Talent ! ;D

smutsig tjej (a), älska webcam ! x)
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0