"lepo"-dag (slö-dag)

Dagen har vart aningen slö idag, eller tja.. beror på hur man ser det. Hade lektion från 08:25-10:00 och åkte sedan efter det hem efter gymnastikgrejjs och åkte sedan iväg till gymmet en timme, efter det åkte jag hem och åt och sådant annat som man såklart måste komma ihåg att göra :) efter det mockade jag stallet, spolade av mig och skulle köra iväg till skolan igen till kl.14:30, satt där en halvtimme så fick vi gå hem och " träna " hemma istället, hah ! yeah , sure ! hur många tror ni gör det ? ;) Okejj, jag ska på Zumba om några minuter så jag kan väl säga att jag ska träna, men iallafall. ^^
Så som såhär har alltså min dag sett ut såhär långt. Inte alldeles för stressig ^.^

min och Kims hand ^^
KRAM  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0